top of page

הטרנדים המובילים בעולם העיצוב 2020

טרנד הינו סגנון אופנה מסוים . תכתיב חברתי לפרטים הנחשבים ל"נכונים" "ראויים" ו"יפים" בתחומים שונים. רב האנשים אוהבים להיות באופנה וכל אחד בוחר מה מתאים לו ומה לא.

טרנד הינו דבר זמני וחולף , לכן אני ממליצה להיות מחושבים מלכתחילה ולשלב בין הטרנדים החדשים להעדפות אישיות – האהבות שלכם.

ישנם לא מעט פריטים כמו מערכת ישיבה – פינת אוכל או סלון שלא תמיד אפשר(תקציב) וקל להחליף רק כי זה לא אופנתי.

לכן, אני ממליצה לבחור את הריהוט המשמעותי בסגנון קלאסי מודרני שיישאר לאורך זמן ואת כל המסביב שניתן להחליף תמיד מ"בלי לעשות חור בכיס" לפי הטרנדים העכשווים.

כחול קלאסי – בוהק ועמוק –- PANTONE 19-4052 Classic Blue הצבע הנבחר לשנת 2020

"אנחנו חיים בתקופה הדורשת אמון ואמונה", לאטריס אייזמן , מנכ"לית חב' פאנטון העולמית.

הכחול הקלאסי מעודד אותנו להביט מעבר למובן מאליו להרחיב את החשיבה שלנו ולהיפתח לעולמות נוספים.

הכחול מעניק תחושה של רוגע וביטחון. הכחול הקלאסי, משדר אלגנטיות וסולידיות, יוצר אינטראקציה רגועה ותחושה של שלווה וצלילות. כחול חסר גבולות כמו שמיים אינסופיים לקראת שעות הערביים, מעורר מחשבות, מסייע בריכוז ומרגיע.

הוא מכניס הביתה/למשרד תחושות של רוגע, שקט ויציבות, שמאפשרות לנו להתנתק משגרת היום יום העמוסה שלנו וליצור לנו מקום שקט גן עדן פרטי משלנו.

ניתן לשלבו בריהוט, באקססוריז או על קיר דומיננטי בסלון, בחדר השינה או בכל מקום בו אנו שואפים למעט שקט ורוגע.

בשנה הבאה נראה דגש על שילובים / חיבורים היוצרים מחד, הרמוניה או ניגודיות / קונטרסטיים ל"מעיזים" יותר, יוקרתי לצד מאופק, ישן עם חדש, טבעי לצד מתועש.

הכנסת החוץ לתוך הבית הגורם לנו להרגיש בחופש ויוצר אווירה חמימה מרעננת ונעימה.

צבעים עזים לצד צבעים פסטליים

אחד הטרנדים שחזרו בעיצוב פנים הינו, שילובי צבעים עזים (צהובים/חרדליים, אדומים, כתומים כחולים ועוד) על הקירות, ברהיטים באקססוריז ובטקסטיליים. שילובים היוצרים אווירה של שמחת חיים ומכניסים אנרגיות חדשות. יחד איתם צבעוניות פסטלית (גווני פודרה, לבנים, ורודים, בננה, ירוק מנטה ועוד) עדינה והרמונית למאופקים שבינינו.

טוויסט נוסף בעולם הצבעים הינו שילוב של צבעים מתכתיים מטאליים הזהב, הכסף והנחושת המשתלבים בחיפוי קירות, מחיצות, בגופי תאורה, באריחים, אביזרי נוי, ובצבעי קיר המשלבים פסים בגוונים זהב, כסף ונחושת. גוון נחושת על קיר מעניק טקסטורה ייחודית מעניינת ויוקרתית.

חומרים - אקלקטיות/שילובי חומרים

שונים ומנוגדים במרקם ובמראה.

חומרים טבעיים (עץ, אבן, שיש טבעי ועור) עם תעשייתיים (מתכות, בטון), ישן עם חדש, יקר וזול, מבריק ומאט, חומרים מחוספסים וגסים במראה טבעי, מעובד ולא מעובד. כחלק מהחיפויים לקירות, בטקסטיליים, בריצוף, במטבח ובחדרי האמבטיה.

יחד עם שילובי החומרים, הדרישה העולמית ל"מיחזור" ושמירה על כדור הארץ, קופצת מדרגה ומשלבת מוצרים ממוחזרים באלגנטיות נפלאה.

אקלקטיקה של טקסטיליים בטקסטורות עשירות

ריבוי סגנונות המשלבים מחד, ג'ונגל, ספארי אפריקאי פראי , הדפסים של צמחיית ג'ונגל פראית, בדגש על עלים גדולים ומבולגנים, מוטיבים של חיות שעומדות להעלם מהעולם , לצד הפשטות – הקלאסי והכפרי עם נגיעות של "רטרו" - טקסטיליים משובצים, פסים, נקודות, דוגמאות גיאומטריות, בשילוב של פרחים והדפסים אתניים – המשלבים את אותם הגוונים.

שימוש בבדים עשירים, הדפסים ייחודים, רקמות מגוונות, לכריות נוי, וילונות טפטים דגש על היופי בטבעיות החומר.

מיקס אנד מאץ' - שילוב סגנונות עיצוב – מודרני, סקנדינבי, תעשייתי אתני ובוהו שיק היוצר ניחוח יוקרתי אך מאופק.


פוסטים אחרונים
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page