top of page

רענון מטבח

חלמתם פעם לשנות את המטבח והתלבטתם איך הכי נכון לעשות זאת?

ריענון מטבח

הנה כמה רעיונות מדליקים שיעזרו לכם לרענן את המטבח בהתאם לתקציב שלכם וליצור אווירה מודרנית שתגרום לכם להתאהב במטבח שלכם מחדש.

1. איספו צבעים שאתם מאוד אוהבים – אתם יכולים להעזר באתר שמציג פלטות של צבעים שונות – http://design-seeds.com/

2. מתוך הרשימה – בחרו 2 עד 3 גוונים מקסימום או שימרו על גוונים מאותה משפחה או כפי שמופיע בדוגמא. כל צבע וטקסטורה שונים יתנו רושם שונה.

3. מהו התקציב שאתם מעוניינים להשקיע?

במידה והתקציב גבוהה ואתם אמיצים ובא לכם להוסיף קצת פלפל למטבח אתם יכולים להחליף את האריחים של חיפוי הקיר לאריחים צבעונים בצבעים שבחרתם.

במידה והתקציב מוגבל או שאתם אוהבים לרענן ולשנות לעיתים קרובות יותר, ניתן להוסיף נגיעות של צבע בעזרת אביזרים

הניתנים להחלפה בעלות סבירהכמו: כלים – כוסות צבעוניות, מלחיות, סט קפה סוכר תה, משקל, שעון קיר, מגבות מטבח, שטיח ליד הכיור.

כמו כן, אפשר לקנות אגרטלים שקופים ולמלא אותם בלימונים, תפוחים או כל פרי שיהיה באותם הצבעים שבחרנו, מעמד יבוש מעניין מעץ או בצבע, מתקן תליה חדשני למגבות מטבח וכפפות, אולי מעמד לסט הסכינים כל אלה יוסיפו נופך של – משהו חדש במטבח.

זיכרו שאתם יכולים להשתמש בכל צבע הרי אלו אביזרים שניתנים להחלפה גם שימאס או סתם יבוא לכם לרענן מחדש ולתת למטבח מראה מודרני ומדליק. הקפידו לשמור על 2 או 3 גוונים שיהוו חוט מקשר בין כל האביזרים ויוסיפו צבע, חמימות ועניין למטבח.

מחקרים מוכיחים ששימוש בצבע יכול לגרום לשינוי חיובי בחיים.

הסביבה בה אנו חיים משפיעה על חיינו מכניסה אנרגיות חדשות משפרת ויוצרת אווירה נעימה והכי חשוב מזמינה אותנו להתאהב מחדש במטבח שלכם.

עיצוב מטבח

פוסטים אחרונים
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page