top of page

חנויות עיצוב מומלצות - אמסטרדם

Rivièra Maison van Baerlestraat

כתובת: 4, Van Baerlestraat 2, 1071 AW Amsterdam,

אתר אינטרנט: http://rivieramaison.nl/nl/

Rivièra Maison חנות קונספט מובילה המשתרעת על פני שתי קומות ומציעה מבחר רחב של רהיטים ואביזרים בסגנון כפרי ומודרני…

החנות הוקמה כחנות פרחים ב- 1948 ע"י הזוג Teunissen בשדרות Overtoom שבאמסטרדם. מאז ועד היום המותג ממשיך לגדול, הן בהולנד והן ברמה הבינלאומית. כיום יש 18 חנויות רהיטים ואביזרים לבית בהולנד ויותר מ -600 סניפים ברחבי העולם.

הפילוספיה שעומדת לנגד עיניהם היא ש"הבית הוא מקום שבו אתה יכול להיות אתה".

בחנות ניתן למצוא אוסף של פריטים ייחודים משלימים בית לצידם של פריטים דקורטיביים, החל מפריטי ריהוט גדולים/קטנים כמו מיטות, שרפרפים, שולחנות צד, כסאות דרך אקססוריז (שעונים, מתלים, מעמדים לנרות וכו') ועד לכלי מטבח, שמיכות, שטיחים ועוד.

Store With Out A Home

כתובת: Haarlemmerdijk 26, 1013 JD Amsterdam

כשמה כן היא, Store Without a Home – התחילה כחנות פופ-אפ במקומות שונים באמסטרדם כיום הגיעה למקומה הקבוע לרחוב ה- Haarlemmerdijk שמתאפיין במגוון של חנויות עיצוב, בוטיקי אוכל, אופנה ובתי קפה נחמדים, ליד היורדן. הקונספט הייחודי שלה הוא אוסף פריטים של מעצבים ומותגים עצמאיים, הולנדיים ובינלאומיים, שעדיין אינם מוכרים. חלל התצוגה תמיד יכיל גילויים חדשים ותצוגה מעט אקלקטית של סגנונות.

אפשר למצוא כאן אביזרים משלימים לבית ופריטים דקורטיביים, לצד מנורות ופריטי ריהוט קטנים כמו שרפרפים, שולחנות צד, כסאות וכל מיני יחידות אחסון קטנות ומיוחדות. תגלו כאן אוסף צבעוני וייחודי שמתאפיין במוצרים עם הומור וקריצה, והחלק הכי נחמד – יש תמיד פריטים במחירים נוחים שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

The Frozen Fountain

כתובת: Prinsengracht 645, 1016 HV Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.frozenfountain.nl/

חנות מגניבה וייחודית, הממוקמת על גדות אחת התעלות היפות בעיר, Frozen Fountain היא מחנויות העיצוב היותר ותיקות. האוסף שלה מורכב מרהיטים ואביזרים לבית, ומתחלק לשתיים: קולקציה קבועה של מותגים בינלאומיים בכלל ונורדיים בפרט (vitra, hay, flos, moroso) והקטגוריה השנייה המציגה קולקציות עכשוויות משתנות, לרוב של מעצבים הולנדים צעירים. יחד עם זאת, בחלקה הקדמי של החנות מוצגים מוצרים מתחומים שונים טקסטיל, תיקים, קרמיקה צורפות ועוד.

בין המעצבים החשובים של החנות ניתן למצוא את Piet Hein Eek, שעבודותיו מוכרות בזכות בחירתו בחומרים כמו עץ ממוחזר, דלתות וחלונות ישנים (עוד לפני שמחזור היה כל כך אופנתי) ובזכות "שפתו" הפשוטה.

Wulf Wonen

כתובת: Rozengracht 74-76-78, 1016 NE Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.wulfwonen.nl/nl

חנות למכירת אביזרים ורהיטים לבית, שהוקמה על ידי אב ושני בניו, שפתחו חנות ייחודית ומציגה מגוון של פריטים מודרניים לצד פריטי רטרו מודרניים בסגנון הקו הזורם.

Zenza – Have a Zenzational day

כתובת: Haarlemmerstraat 89, 1013 EL Amsterdam אתר אינטרנט: http://www.wulfwonen.nl/nl

Zenza אחת החנויות הקסומות שהותירה אותי עם פה פעור נוכח גופי התאורה העשויים בדוגמאות תחרה עדינות, מכסף מצופה פליז, ויוצרות תבניות של אור וצל ייחודיות. את ההשראה והקסם הייחודי קיבלה קארין, כשנסעה למצרים לחפש פריטים מעניינים עבור החברה. היא חזרה עם תיק מלא בדוגמאות ומאוהבת בחוסיין שבמשך הזמן הפך לבעלה ושותפה העסקי.

משנת 2010 הם עובדים יחד בלהט ומייצרים גופי תאורה בעבודת יד עם המון "נשמה" בטכניקות עתיקות עם טוויסט מודרני בעיצוב היוצר אווירה מאוד אלגנטית, אינטימית אך עם זאת מודרנית.

Zenza התפרסמה בעיקר בשל גופי התאורה המחוררים במגוון דוגמאות ויוצרים אור אטמוספרי המתלבש על הקירות ויוצר הצללה מרשימה. כיום יש הערכה רבה handcraftsmanship שכל כך אופייני לאוסף גופי התאורה של Zenza.

MOOOI

כתובת: Westerstraat 187, 1015 MA Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.moooi.com/

MOOOI עם דגש על ה"O" – בהולנדית יפה מאוד מאוד! ואכן הדגש מצדיק עוד כמה "O", הפה נשאר פעור לנוכח המראה המפואר ורחב הידיים.

MOOOI

אולם התצוגה הענק, המרשים ויוצא הדופן בן 2 הקומות , חושף בפנינו את אחד ממופעי העיצוב הטובים באמסטרדם. גם אם אינך מעריץ נלהב של המותג, לא ניתן להתעלם מהאווירה המיוחדת שנגלית עם פתיחת הדלתות.

ההרגשה היא שנכנסים לעולם של מציאות אחרת – היוצר חוויה עיצובית בלתי צפויה. יחד עם זאת, במקום אוסף אקלקטי של ריהוט, גופי תאורה ועוד אובייקטים היוצרים אווירה מגוונת ונועזת מבחינת מקורות ההשראה, הקומפוזיציות, הגודל וכמובן מגוון של שילובים מפתיעים מבחינה חומרית וצבעונית.

Droog – Hotel Droog

כתובת: Staalstraat 7-A, 1011 JJ Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.droog.com/

"דרוג", חנות או יותר נכון, מתחם שלוש קומות לכל מי שאוהב עיצובים מיוחדים מעוצבים ומגניבים.

חנות הדגל של קבוצת ה- "droog design" באמסטרדם. או יותר נכון מתחם של 700 מ"ר hotel droog – שלוש קומות בבניין מהמאה ה- 17 במרכז ההיסטורי של אמסטרדם, חוויה מענגת לחובבי העיצוב הכוללת – קניות, תערוכות, בית קפה, גן קסום ואפילו חדר אירוח ליחיד – מלון. בקומת הקרקע חנות העיצוב, בוטיק אופנה, גלריה עוצרת נשימה ויציאה לגינה קטנה וקסומה שאסור לפספס.

בקומת הכניסה עוברים דרך חלל מרשים של חנות העיצוב שבה ניתן למצוא מוצרים של ה- "droog design" ופרטי עיצוב משלים לבית, אחד הרעיוניים המובילים בתצוגה הוא "מחזור". כמו כן, ניתן למצוא רהיטים במהדורות מוגבלות, בוטיק אופנה, וגינה קטנה וקסומה המשלבת צמחיה טבעית וצמחיה מלאכותית עם ריהוט וכל שעולה על דמיונכם וקשור לגינה.

עולים חצי קומה ומגיעים לבית קפה מדליק ומעוצב המשקיף לגינה ומרוהט בפריטים של קבוצת ה "droog design".

בקומה השנייה נמצא חדר האירוח היחיד של המלון.

Friday Next

כתובת: Overtoom 31, 1054 HB Amsterdam

אתר אינטרנט: http://fridaynext.com/

Friday Next חנות קונספט שמשלבת חלל תצוגה, סטודיו לעיצוב פנים ובית קפה. ממוקמת במרחק הליכה קצר מהמרכז הסואן של העיר.

בחלל החנות / בית הקפה מוצג אוסף שכולל ריהוט, טקסטיל, אביזרים לבית ותכשיטים, מורכב מפריטים של מותגים נורדיים ידועים כמו Tradition, House Doctor, Ferm Living ו-Muuto, לצד קולקציות בלעדיות של מעצבים הולנדים.

BeBoB Design

כתובת: Herenstraat 8, 1015 CE Amsterdam

אתר אינטרנט: http://bebob.eu/nl/

חנות המוכרת רהיטים מגניבים ופריטים לעיצוב הבית כמו מנורות, כיסאות, שידות, מתלי מעילים ועוד.

Raw Materials

כתובת: Rozengracht 231, 1016 NA Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.rawmaterials.nl/

גלריית רהיטים עם אופי, בעלי החנות בחיפוש מתמיד אחר פריטים ייחודיים, אוצרות נסתרים. לכל פריט סיפור משלו.

בגלרייה מוצרים שנעשו לאחרונה באופן אותנטי עם עיצוב משלהם וחומרים ממוחזרים.

אוהבי המראה ה"מיושן" וה"משופשף" יוכלו למצוא מגוון של פריטים נוספים לבית במראה כפרי, וינטג'י ומאסיבי לכיוון המתועש.

Hip Wonen Outlet

כתובת: Overtoom 412, 1054 JT Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.hipwonen.nl/

גלריה וחנות המציעה ריהוט מודרני וקלאסי לבית, גופי תאורה ואביזרים לבית.

HAY Amsterdam

כתובת: Spuistraat 281 abc, 1012 VR Amsterdam

אתר אינטרנט: http://www.hay-amsterdam.com/

עוד חנות קונספט המשלבת סניף של רשת קפה מקומית טובה coffee salon.

בחנות ניתן למצוא את המוצרים של Hay הדנית. מוצרים שניתן למצוא בחלק ניכר מהחנויות בהם ביקרתי.

בעיקר קולקציית אביזרים לבית, שמחיריהם סבירים והם יכולים לשדרג כל שולחן, קיר או מדף. חנות שכולה מיועדת לאוהבי המותג הדני.

סניף ייחודי שנפתח ע"י הבעלים של Friday Next שגילו שהמוצרים הדנים תופסים נפח מכירתי נרחב.

פוסטים אחרונים
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page