top of page

הקסם האורבני, סיור בגלריות קרית המלאכה, תל-אביב

געגועים...

אז עד שנטוס נשאר רק לקבל השראות ממעצבים ואמנים מקומיים.

מזמינה אתכם ליהנות מהקסם האורבני של קרית המלאכה בתל אביב. מתחם ייחודי ויוצא דופן, בית ליוצרים ישראלים, גלריות וחללים של מעצבים ואומנים קסומים שאנו יכולים להתגאות , לפרגן ולספוג המון השראה.

במסגרת סיור נפלא עם עדי פוגל הולנדר, זכיתי לבקר בכמה גלריות מרשימות.

סטודיו למוצרים מעוצבים של הזוג איה וניר צ'חנובסקי.

גופי תאורה ייחודיים על לוח פרספקס דו מימדי. מנורה שלא מתחממת המפיצה תאורה רכה. מנורת שולחן.

ציור , פיסול ובניית רהיטים פסוליים יחודיים. הדבר שמרתק ביותר בעיסוק באמנות הוא החומר, לחקור את החומר ולמצות את הפוטנציאל שלו, כתוצאה מכך היא עובדת במגוון מדימויים. ליאורה יוצרת פסלים מונומנטליים, עובדת עם יציקות פולימריים יציקות ברונזה בניית רהיטים ייחודיים.

בתחום הציור היא בודקת חומרים תעשייתים שבדרך כלל לא משמשים לציור. הרעיון תמיד מגיע תוך כדי היצירה ובדרך כלל קשור לחיים האישיים, לרגשות ולסביבה בה חיה. אמנית שיוצרת חיבורים בין שניים המובילים לתוצר שלישי.

מיקי מאוס – עכבר ואדם, כלב וציפור.

השראות מנשים חזקות: פרידה קאלו, חווה, מדונה הנסיכה דיאנה.

קוצ'ינטה ("סריגה במסרגה אחת" בטיגרינית) הוא קולקטיב של נשים אפריקאיות מבקשות מקלט החיות בתל אביב. קוצ'ינטה מייצרת מוצרים סרוגים. קוצ'ינטה הוא פרויקט פסיכו חברתי הנותן לנשים אפשרות להרוויח ולהיחלץ מהמציאות הקשה של חייהן באמצעות יצירה המעוגנת בתרבות האפריקאית. כל אחת מהנשים מקבלת שכר הוגן עבור עבודתה בקולקטיב, ושירותים סוציאליים.

גור ענבר

גור ענבר המוכשר , הוא קדר וקרמיקאי למלאכות יד החי ויוצר בתל אביב. סיים את לימודיו במחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל בשנת 2015 ומאז פועל עצמאית בסטודיו. גור ענבר לא מייצר כלי אוכל בעבודת יד למסעדות היוקרה של אלן דוכס, הוא יוצר כדים מרהיבים בהשראת עתיקות מתקופת הברונזה. הכדים הגדולים והצבעוניים הפזורים בסטודיו שלו בתל אביב מהפנטים מעוטרים בציורים בעבודה גרפית דקורטיבית.

הוא סטודיו וחנות בוטיק לעיצוב הבית בניהולו של אמיר, אספן וינטג' ורסטור מושבע.

חידוש רהיטים (רסטורציה) וגופי תאורה ועיצוב רהיטים וגופי תאורה.

המקום לכל מי שמחפש רהיטים מיוחדים, גופי תאורה יפים, שטיחי כותנה ואקססוריז חדשים, שעוני וינטאג׳, צעצועים ופרטי אספנות.

תמצאו כאן הרבה פריטי וינטאג׳ מיוחדים ופריטי אספנות מעניינים לצד פריטים חדשים.

אמן, מעצב ומורה. בוגר ומרצה בכיר במחלקה לעיצוב תעשייתי של הפקולטה לעיצוב במכון הטכנולוגי חולון. אומנות, מיתולוגיה (יוונית רומית) והקשר ביניהם הם חלק מיצירות האומנות של עופר.

עופר עיצב מפה מיוחדת ומפורטת של קרית המלאכה אשר מקלה על ההתמצאות של המבקרים במקום.

מאור אהרון – soul concrete

בוגר עיצוב תעשייתי, במכון הטכנולוגי בחולון.

מציג את "Matter of Motion", מפעל לשרפרפים אשר פותח במסגרת פרויקט הגמר שלו. כל שרפרף שלו נראה אחרת, ועשוי ממגוון עשיר של חומרים. כחלק ממחקר של חומר וצורה הוא מייצר שרפרפים צבעוניים כאילו הוא מכין עוגה.

יחד עם זאת, מאור מעצב ביחד עם חב' "soul concrete" אריחי בטון בטכניקה ייחודית ועם המון נשמה. חלום שהפך למהפכה ישראלית בעולם הבטון.

עבודתה של ג'סיקה, מבוססת על חקירה מתמשכת לגבי תפישות של/ על צבעים.

הרעיון הבסיסי שלה: הוא לייצר עבודות אמנות ולצפות לאינטראקציות עם שלושת האלמנטים המרכזיים (צבע, אנשים, מרחב).

בוגרת המכון לאמנות אורנים ולסלי קולג', מתגוררת בכפר הס ועובדת בתל-אביב. היא תלמידתם של האמנים יעקב דורצ'ין, מיכאל גרוס ואורי ליפשיץ.

אורה אמנית רב תחומית, עוסקת בציור, רישום, צילום, ווידאו ארט וכתיבה, מורה לאמנות ומנחת קבוצות.

לאחר מעל 20 שנות הוראת אמנות, והדרכה מטעם הפיקוח על האמנות במחוז המרכז, היא פרשה והתפנתה לעסוק באופן מלא ביצירתה האישית. אורה היא קולגה מוכשרת שעבדתי עימה למעלה מעשור שנים, בבית חינוך רבין, תל מונד כמורה לאומנויות העיצוב.

פוסטים אחרונים
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page